2012. január 3., kedd

Helyzetjelentés

Nos, amikor tavaly tavalyelőtt nyáron úgy kezdtem a posztot, hogy "ezer éve nem volt poszt a karoblogon...", akkor nem számítottam rá, hogy ezt még fokoznom kell, mivel eszerint már tízezer év óta nem volt poszt a karoblogon.

Pedig voltak történések ezerrel, csak valahogy elmaradt. Ha írni támadt kedvem bármiről, akkor ott volt a Trubadúr magazin, ráadásul a twitter mikroblog sokkal alkalmasabbnak látszik számomra, de azért ezt sem feledtem el. Pontosabban szólva eszembe jutott.

Történt ugyanis a minap, hogy egy teljesen noname blog olvasása közben ráakadtam egy "iwiw vs facebook" típusú bejegyzésre, gondoltam elolvasom. Aztán a poszt olvasása közben úgy rémlett, mintha ezt már láttam volna valahol... És láttam is: valaki kb egy az egyben lenyúlta az én írásomat, bár őszintén szólva azért egy bekezdést idézőjelbe tett.. :)

Hát így esett, hogy újra felfedeztem a karoblogom. Azt senki ne várja, hogy az utóbbi másfél évet összesűrítve leírom, mert nem fogom, ahogy azt sem ígérhetem meg, hogy a jövőben rendszeresebben fogok ide írni. Viszont talán kicsit többet. Aztán még bármi lehet... :)

Jha, és boldog 2012-t mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése